Reduceri!

Asistenta IT & Suport Tehnic Remote

Prețul inițial a fost: 40.00 lei.Prețul curent este: 30.00 lei.

Asistenta remote (la distanta) prin program gen teamviewer. Pretul este pe ora.

Asistenta IT semnifica acordarea suportului tehnic necesar pentru exploatarea la parametri optimi a tehnicii de calcul din dotarea clientului. Fie ca e vorba de probleme minore, temporare, legate de hardware/periferice, de probleme sistematice cauzate de software cu probleme de compatibilitate, de situatii spontane cauzate de combinatii de setari, de modificari aparute pe diverse site-uri folosite, sau de vasta plaja de posibilitati dintre ele, Altfel Media pune experienta si dedicarea echipei la dispozitia clientilor, cu accent pe eficienta, transparenta si comunicare.

SKU: DIV0002 Categorie: Etichetă:

Descriere

Asistenta remote (la distanta) prin program gen teamviewer. Pretul este pe ora.

Prin mijloace specifice de suport la distanta cu aplicatii remote-access, ajutam la identificarea sursei si rezolvarea problemelor aparute.
Suportul remote include – dar nu este limitat la – urmatoarele operatiuni si/sau rezolvarea problemelor din urmatoarea lista:

  • probleme cu sistemul de operare
  • functionarea incorecta a aplicatiilor sistem
  • incompatibilitatea programelor instalate (sau a modulelor aplicatiilor instalate)
  • interferente intre echipamente/programe in retea
  • configurarea incorecta a diverselor aplicatii instalate
  • configurarea incorecta a diverselor echipamente aflate in reteaua locala a clientului
  • erori aleatorii ale programelor folosite
  • probleme cu casuta de e-mail (fie ca este folosita afisarea in browser, sau clienti de e-mail)
  • functionare incorecta a browserului de internet
  • lipsa anumitor programe necesare desfasurarii activitatii clientului

Pentru suportul remote/asistenta la distanta cu aplicatii remote-access este evident necesar accesul la internet al echipamentului care face obiectul cererii de asistenta (in functie de situatie, poate fi suficient si accesul la internet al altui echipament din reteaua locala a acestuia).

Diagnoza & depanare defecte prin internet
O gama variata de probleme pot fi diagnosticate si depanate prin internet, direct pe echipamentul din locatia clientului, cu economii semnificative de timp si costuri. Acestea includ configurarea incorecta a programelor prin care se face accesul la servicii online (din care rezulta acces limitat la internet, imposibilitatea trimiterii sau receptionarii e-mail-urilor, programe cu acces limitat din cauza firewall-ului), pierderea datelor din cauza functionarii incorecte a programelor antivirus, configurarea incorecta a diverselor echipamente de/din retea, functionarea incorecta a echipamentelor periferice.

Configurare & optimizare calculatoare la distanta
Pe langa defectele propriu-zise care pot fi remediate prin asistenta la distanta, in urma diagnozei (sau la cererea clientului), se efectueaza configurari software si hardware prin internet, si operatiuni de optimizare, spre exemplu:

eliminare selectiva programe inutile instalate/rulate
eliminare date temporare create de sistemul de operare si diverse aplicatii
curatare cache
optimizare sistem de operare si aplicatii pentru componente hardware specifice
configurare echipamente retea pentru facilitarea functionarii optime a altor echipamente si/sau aplicatii
Instalare / dezinstalare software & drivere remote
In cadrul proceselor de diagnoza, depanare, configurare, si optimizare remote, dar si la cererea clientului, se efectueaza instalare si dezinstalare de software, instalare si update de drivere, reinstalare si actualizare de aplicatii, programe antivirus, suite de productivitate, programe specializate pentru diverse sectoare de activitate, certificate electronice si programe de semnatura.

Mentenanta periodica
Mentenanta periodica reprezinta intretinerea efectuata asupra tehnicii de calcul din dotarea clientului, in cadrul procesului de asigurare a exploatarii acesteia la parametri optimi.
Operatiunile incluse in mentenanta periodica sunt concepute si planificate in asa fel incat sa asigure prevenirea si indepartarea timpurie a tuturor factorilor (de natura fizica, informatica, si de utilizare/factor uman) care duc la aparitia defectelor si a functionarii incorecte a tehnicii de calcul. In functie de nevoile specifice si situatiile aplicabile, setul de operatiuni efectuate, si frecventa lor se stabilesc si se prezinta clientului, cu accent pe eficienta.

Comanda-Livrare-Plata

  • Comanda se depune folosind una din metodele din pagina de Contact.
  • Livrarea se face in termenul convenit la plasarea comenzii, exceptie facand situatiile exceptionale ce nu tin de noi (ex: clientul intarzie sa predea materialele necesare realizarii siteului – poze, etc).
  • Plata se face la livrarea comenzii daca nu s-a convenit altfel.
  • Preturile afisate sunt orientative si pot varia in functie de comanda. Pretul final este comunicat dupa stabilirea detaliilor comenzii.
  • Ne rezervam dreptul sa refuzam/amanam o comanda noua daca am atins limita de comenzi ce pot fi prelucrate.
  • Pentru orice nelamuriri nu ezitati sa ne contactati.